7 Temmuz 2015 Salı

Branko Ilic, Astana'ya transferini anlattı

Geçtiğimiz sezon Partizan ile şampiyonluk yaşayan ve takım performansında büyük etkisi bulunan Branko Ilic, sürpriz bir transfer gerçekleştirdi. Adı bir ara Göztepe ile de geçen Branko Ilic, Kazakistan’ın Astana takımıyla anlaştı. Ilic, bu sezon Şampiyonlar Ligi’nde 2. Ön Eleme Turu’ndan başlayacak Astana’ya gidiş sürecini anlattı. Kulüp resmi sitesine verdiği röportaj genel hatlarıyla şu şekilde:

-Astana’ya geliş sürecinizi anlatır mısınız?
Menajerim bana buradan ciddi bir teklif olduğunu söyledi. Astana’nın yüksek hedefleri olan bir kulüp olduğunu da biliyordum. Partizan’ın önemli bir parçası olsam da son günlerim de sıkıntılar yaşadım. Oradan ayrılmamın doğru olacağını düşündüm ve buraya geldim.

-Sözleşmenizin süresi ne kadar?
Bir yıllık bir sözleşme yaptım.


-Takıma yeni katıldınız. Takımın ortamını nasıl buldunuz?
Kaleci Nenad Eric ve Nemanja Maksimovic var burada. İki Sırp oyuncuyla aynı takımda oynayacak olmak benim için avantaj olacak. Onların yardımıyla daha kolay adapte olabilirim takıma.

-Kazak futbolu hakkında daha önceden neler duymuştunuz?
Sloven oyuncu Borut Semler ile daha önce konuşuyordum. Yine onun gibi bu ülkede forma giymiş Sırp futbolculardan da burasıyla ilgili güzel şeyler duyuyordum. Ülke insanlarının çok sıcak ve futbola aşık olduklarını biliyorum.

-Son olarak Şampiyonlar Ligi’nde boy göstereceksiniz…

Tüm gücümü ve deneyimimi bu maçlarda takımım için harcayacağım. Takımıma en iyi şekilde faydalı olup başarılı olmak istiyorum bu turnuvada da…

fca.kz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder